Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
One comment
Piotr
2011-01-08 at 21:57
Chcialem z gory zaznaczyc, za calym sercem popieram inicjatywe podwyzszenia dopuszczalnej predkosci na polskich autostradach, nie jestem tylko pewien, czy uzasadnienie do tej decyzji jest prawidlowe. Fakt przekraczania predkosci i lamania przepisow kodeksu drogowego przez kierowcow, z pewnoscia nie byl jednym z kluczowych przy podejmowanie tej decyzji. Pamietajac o tym, ze kierowcy zawsze lubia jezdzic 'z gazem do dechy’, czasami takze 'na gazie’ – nie oczekuje, ze wplynie to na zniesienie zakazu prowadzenia pod wplywem alkoholu.
Odnosnie wzrostu liczby wypadkow, spowodowanych dopuszczeniem wyzszej predkosci, sadze, ze nawet jezeli w poczatkowej fazie wyniki moga byc niezadowalajace, to oczekuje stabilizacji w tej dziedzinie po pewnym czasie, kiedy prawo doboru naturalnego wyeliminuje jednostki nieprzystosowane.