Eryk Mistewicz w Dzienniku: „Nie zdziwię się więc, jeśli następna kampania wyborcza stanie się – obok innych form jej prowadzenia – także ciekawą rozmową między „followersami” (odbiorcami na Twitterze) a politykiem ubiegającym się o wybieralny urząd. Przykładem @pomaska, nowa posłanka Platformy Obywatelskiej (Agnieszka Pomaska weszła do Sejmu w miejsce Jarosława Wałęsy), która zbudowała sobie tutaj całkiem pokaźną grupę odbiorców. Do najbliższych wyborów co kilka godzin będzie mówiła im, co robi, aby nie zawieść zaufania, już dziś konsultuje najważniejsze decyzje, prosi o opinie. Raz zdobytych sojuszników już nie porzuci, co jest częstą przypadłością zwycięskich polityków po wyborach. Są oni jej kapitałem zgodnie ze znaną zasadą marketingu mówiącą, że klient raz zdobyty jest w utrzymaniu tańszy pozyskiwany od nowa”
Cały artykuł o tym, jak Twitter zmienił media w weekendowym wydaniu Magazynu DZIENNIKA – „Informacja w mgnieniu oka”
Źródło: Magazyn DZIENNIKA Sobota – niedziela, 11-12.07.2009, s. 10, http://www.dziennik.pl/magazyn-dziennika/article413423/Twitter_informacja_w_mgnieniu_oka.html